1399-01-24 16:17
1107
0
68152
مسئول بسیج سازندگی سپاه نینوا خبر داد :

طرح کمک مومنانه سپاه و بسیج از روز گذشته آغاز شد/ توزیع ۲۰ هزار بسته کمک معیشتی در گلستان

مسئول بسیج سازندگی سپاه نینوا گفت: بعد از سخنان گوهر بار رهبر فرزانه انقلاب در خصوص رزمایش همدلی و مساوات ؛ بلافاصله یک قرارگاه در سپاه شکل گرفت تا طرح کمک مومنانه که از روز گذشته آغاز شده است را در پیش بگیریم.

به گزارش گلستان ما، سرهنگ پاسدار حسن ملک حسینی؛ مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه نینوا در جلسه طرح مساوات، اظهار کرد: به طور کلی تجربه های زیادی در بحران ها گذشته پیش روی ماست که می تواند در این شرایط فعلی کارآیی داشته باشد.

وی افزود: بعد از نخستین فرمان امام خامنه ای (مدظله العالی) به نیرو های مسلح در راستای مبارزه با کرونا ، مجموعه سپاه و بسیج در کنار مردم قرار گرفتند و تاکنون بیش از ۹۷درصد مردم استان غربالگری شده اند و ۴۲ هزار نفر در قالب ۷ هزار گروه جهادی در سطح استان فعالیت داشته اند.

ملک حسینی اذعان داشت: تا به امروز جهادگران بسیجی ۲۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع کرده اند و ۶۰ هزار پوشاک بیمارستانی به بیمارستان ها تحویل داده ایم و ۵۰۰ کارگاه تولید ماسک در سطح استان فعال شدند تا ۷۰۰ هزار ماسک تولید شود .

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه نینوا تصریح کرد: بعد از سخنان گوهر بار رهبر فرزانه انقلاب در خصوص رزمایش همدلی و مساوات ؛ بلافاصله یک قرارگاه در سپاه شکل گرفت تا طرح کمک مومنانه که از روز گذشته آغاز شده است را در پیش بگیریم.

 وی خاطرنشان کرد: افراد و مشاغل اسیب دیده از ویروس کرونا ، مشاغلی که دچار آسیب اقتصادی شده اند و افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی اولویت خدمت رسانی ما هستند و در این طرح تمام سعی خود را خواهیم کرد موازی کاری پیش نیاید و در کنار دیگر دستگاه ها خدمت رسان مردم باشیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.